Nowa funkcjonalność w Asystencie – Inteligentne wyświetlanie adresów
W najnowszej wersji programu Asystent wprowadziliśmy istotne usprawnienia w wyświetlaniu adresów w szablonach dokumentów. Teraz, gdy adres nie zawiera ulicy, program automatycznie wstawi nazwę miejscowości, zapewniając estetyczny i przejrzysty wygląd dokumentu. Dzięki tej funkcji unikniesz niepotrzebnych pustych pól, a Twoje dokumenty będą wyglądały bardziej profesjonalnie.
Nowa funkcja w chmurowej wersji programu Asystent – drukowanie listy obecności za dowolny miesiąc i rok
Z przyjemnością informujemy, że od dziś w chmurowej wersji programu Asystent dostępna jest możliwość wydrukowania listy obecności za dowolny miesiąc. Ta funkcja, dotychczas dostępna jedynie w wersji desktopowej, teraz jest na wyciągnięcie ręki również w chmurze!
Dzięki temu zarządzanie obecnościami staje się jeszcze prostsze i bardziej efektywne. Nie trać czasu na ręczne tworzenie raportów—z Asystentem wszystko masz pod kontrolą.
Sprawdź, jak łatwo zautomatyzować ten proces i poprawić jakość swoich dokumentów z Asystentem! Nasze oprogramowanie to idealne rozwiązanie dla firm, które cenią sobie intuicyjne i funkcjonalne narzędzia do codziennej pracy.